hur har er dag varit?

MIN dag har ialla fall sett ungefär såhär:

 

  • Skolan
  • Åkte med paow till gubbängen
  • mammas jobb å käka och "snodde" godis (MUMS, de va ju trotts allt fredag ;)
  • hem till mig
  • åka och träffa Elias, Anna, Petra (trodde vi men men de vart som de vart och paulina åkte och träffade Peter å folk)
  • jag drog till sköna dalen och träffade folk ;)
  • morris
  • hökis
  • rådmansgatan
  • café 60 en snabbis
  • lidl (haha high class huh?)
  • medis och träffade folk (bla min man hehe)
  • åka hem

och NU har man blivigt ännu sjukare :O men de började dålig, vart sjuuukt bra och det här är priset men helt klart värt det!

vill gå på Busskursfest i morgon men de fick jag inte för jag är sjuk -.-' well well some other time maybe (you like my gramar??)



Pata å Clai va på busskurs fest xD haha skulle varit med i morgon meeen de kommer nog inte ske :/  men wtf ja kan ha en egen fest!!!!! :D MOAHAHAHHA SOPPA OCH GLASS! de ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0